Ikimokyklinis ugdymas

Savo veiklÄ… grindžiame ValstybÄ—s Å¡vietimo strategija. Nuolat atnaujiname ugdymo turinį, kuris yra vienas svarbiausių ugdymo kokybÄ™ lemianÄių veiksnių, ir žengiame decentralizuoto ugdymo link, suteikdami daugiau laisvÄ—s kÅ«rybiÅ¡kai ugdyti vaikus.

Tikime, kad tik veikdami kaip solidari bendruomenė, atvira šiuolaikinėms ugdymo(-si) technologijoms, galime sėkmingai įgyvendinti švietimo tikslus.

MÅ«sų tikslas – ugdyti ankstyvojo, ikimokyklinio ir prieÅ¡mokyklinio amžiaus vaikÄ…, atliepiant jo prigimtinius, socialinius, pažintinius, kultÅ«rinius bei etninius poreikius. PuoselÄ—jame kiekvieno vaiko galias, formuojanÄias jo asmenybÄ—s brandÄ… ir atitinkanÄias Å¡iuolaikinÄ—s Å¡vietimo kokybÄ—s reikalavimus.

Mes:

  • kuriame sÄ…lygas vaikams įsisÄ…moninti savo teises ir pareigas demokratinÄ—je visuomenÄ—je;
  • perteikiame pagrindines vertybes, kuriomis grindžiamas visuomeninis gyvenimas;
  • skatiname vaikų savarankiÅ¡kumÄ… ir saviraiÅ¡kÄ…, atsižvelgdami į jų poreikius, gebÄ—jimus ir raidos ypatumus;
  • padedame vaikui pasirengti naujam gyvenimo etapui – mokyklai.

Priešmokyklinis ugdymas

Mokyklinė branda – tai ne tik vaiko žinios, bet ir emocinis, socialinis, fizinis pasirengimas bei stipri mokymosi motyvacija.

Priešmokyklinio ugdymo tikslas – ugdant vaiko asmenybę, skatinti aktyvumą, pasitikėjimą savimi ir motyvaciją mokytis, sudarant sąlygas sklandžiam perėjimui į mokyklinę aplinką.

Lankydamas mūsų darželio priešmokyklinio ugdymo grupę „Sraigiukai“, vaikas:

  • mokosi bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais ir suaugusiais, jausdamasis visaverÄiu grupÄ—s nariu;
  • patiria grupinio darbo džiaugsmÄ… – drauge su kitais planuoja, kuria ir įgyvendina idÄ—jas;
  • įgyja sprendimų priÄ—mimo, planavimo ir reflektavimo patirties;
  • stiprina pasitikÄ—jimÄ… savimi žaisdamas, pažindamas, kurdamas ir dalydamasis džiaugsmu;
  • sukaupia vertingÄ… patirtį, kuri padeda greiÄiau prisitaikyti mokykloje, sÄ—kmingai įsitraukti į naujÄ… bendruomenÄ™ ir pasiruoÅ¡ti mokymuisi.