Įtraukiojo ugdymo link: vertybės, požiūris ir susitarimai (vaizdo medžiaga)

 

 

2024 m. rugsėjį įsigaliojo Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymo straipsnių pakeitimai ir įstatymo papildymai, kurie numato, kad kiekvienam vaikui turi būti sudarytos sąlygos ugdytis artimiausioje ugdymo įstaigoje (ikimokyklinio ugdymo įstaigoje, mokykloje) kartu su savo bendraamžiais.

Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam vaikui, siejamas su personalizuotu kiekvieno vaiko ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias, poreikius, užtikrinantis sėkmes, asmeninę pažangą. Tai procesas, kuriame atsižvelgiama į vaikų socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksmais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis ugdymuisi ir dalyvavimui švietime.

 

APLINKOS PRITAIKYMAS (nusiraminimo/sensoriniai kampeliai)

 

ŠVIETIMO PAGALBA

 

VAIKO GEROVĖS KOMISIJA

 

ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTAI

 

VAIKO RAIDOS ETAPAI

 

SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ ĮVERTINIMAS (Vilniaus pedagoginė psichologinė tarnyba)

 

REKOMENDACIJOS PEDAGOGAMS IR TĖVAMS (Vilniaus pedagoginė psichologinė tarnyba)

 

ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS PATEIKTOS NAUDINGOS NUORODOS

 

 

 

 

Tėvams (globėjams) apie specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus (iki 7 m.) bei pagalbos galimybes vaikui/šeimai Vilniaus mieste

Elgesio ar (ir) emocijų sunkumų arba (nerimo) sutrikimų turintys vaikai: ugdymo ir pagalbos teikimo specifika